possibilitat d'embraç?
Hola tinc un dubte que em ronda pel cap i no hi puc parar de pensar-hi ahir el meu novio i jo no vem tenir relacions amb penetració pero si preeliminars en els quals va haver contacte entre genitals sense preservatiu justamen ahir va ser el meu ultim dia de regla nomes vax tacar una miqueta pel demati i no se si m haig de preocpar i prendrem la pastilla del dia despres cosa q no he fet mai tamb perq soc verge.
Soc concient de la importancia del preservatiu pr no pensava q arrivessim a contactar certes zones.
Agrairia molt la teva ajuda estic feta un liu :S
Mil gracies.
IESP

Hola play,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
És important el preservatiu, tal i com dius, tan per prevenir de les infeccions de transmissió sexual com de l'embaràs no desitjat.
Ara bé, pel que expliques sembla que va haver-hi contacte entre els vostres genitals sense roba interior però que ell no va ejacular a l'entrada de la teva vagina ni en els teus genitals. Si això és així, no has de patir ja que les probabilitats d'embaràs són molt baixes. Si sí que va ejacular en els teus genitals (no dins però sí per fora) aleshores hi pot haver més risc, tot i que és poc probable.
Si després d'aquesta relació sexuals on els vostres genitals van contactar t'ha vingut la regla, no hi ha cap tipus de perill. I pel que expliques sembla que l'únic que et fa dubtar és que l'últim dia de regla vas tacar molt poc, però això és normal, l'últim dia de regla normalment no es sagna el mateix que el primer dia.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL