Regla per la nit
Hola, molta gent m'ha dit que per la nit la regla se'ls hi disminueix i no els hi surt tan abundant. En canvi, a mi em passa al revés. Per la nit la regla em surt igual d'abundant i m'haig d'aixecar més d'un cop per canviar-me la compressa. A més és molt incomode dormir amb compressa perquè noto tota la sang amuntunada allà baix. Les dues últimes vegades que he tingut la regla vaig dormir amb tampax dels que absoprbeixen més, tot i ser més còmode em vaig haver d'aixecar un cop a mitjanit. És bo dormir amb tampax? Hi ha alguna manera còmode que pugui utilitzar per dormir per no tacar el llit ni el pijama?
Gràcies.
IESP

Hola marta_99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que no és habitual que la regla sigui tan abundant durant la nit, i que no està recomanat utilitzar tampó mentre dormim. Però si creus que pot ser més còmode per tu, no és mala idea! Tot i que el tampó potser no aguanta les 8 hores, sí que podries evitar tacar els llençols, al menys el primer/segon dia de regla.
També existeixen compreses més gruixudes amb ales (un plegs que s'agafen a les calces) pensades per els moments de regla més abundant. Les has provat?
A part, també pots aprofitar d'anar al metge per consultar i explicar la teva situació si et segueix incomodant .
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat