Msturbació en 3, 2, 1... (^.^)
Jo em masturbo acariciant el clítoris de diferents formes, més ràpid y més suau...I quasi sempre arribo a l'orgasme. En els últims dies he provat a masturbar-me amb el raspall de dents elècric, es la ostia, da moltísiiisim plaer, em posos super cachonda (proveu-lo noies).
El que voldia saber es que puc fer per variar una mica la meva masturbació. Es que sempre és el mateix y l'orgasme dura molt poc. Intento veure una peli eròtca abans de masturbar-me així em poso cachonda pero segueis durant el mateix l'orgasme.
PREGUNTES:
1. Amb que em podria penetrar per sentit més plaer?
2. Hi ha alguna manera/trucu de que duri més l'orgasme?
3. Voldría comprar un lubricant, pero em fa vergonya. Hi ha alguna manera de fabricar-ho a casa?
4 Hi ha algun perill en masturbar-se amb el raspall de dents elèctric? (sembre intento poser la sabana entre el raspall y el clítoris)
*Una altra cosa que voldria saber: M'agradaria fer- li una paja al meu novio. Com ho haig de fer? es a dir, s'ha de posar condó? Que pasa si es corre a la meva cara? I si em taco les mans? Doneume totes les precaucions que he de pendre, si us plau
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Anem a pams:
1. Amb que em podria penetrar per sentit més plaer?
Com has pogut comprovar amb el clítoris arribes a l'orgasme, amb la penetració serà MOLT difícil que hi arribis, per tant, el millor és que per a masturbar-te ho facis estimulant clítoris, tal i com ja fas.
2. Hi ha alguna manera/trucu de que duri més l'orgasme?
No, l'orgasme a cada dona li dura el que li dura i és més o menys intens depenent del moment i de la persona. Potser una cosa que podries fer és no parar quan arribes al primer orgasme, si els teus orgasmes són com ens dius, segurament podràs encadenar-ne més d'un.
3. Voldria comprar un lubricant, però em fa vergonya. Hi ha alguna manera de fabricar-ho a casa?
El millor és que n'utilitzis un que sigui especial per a les zones íntimes. En trobaràs a farmàcies o a jugueteries per adults (sex shops), en trobaràs de base de silicona i de base aquosa, si pots escollir, escull el de base aquosa.
4 Hi ha algun perill en masturbar-se amb el raspall de dents elèctric? (sempre intento posar la sabana entre el raspall y el clítoris)
Si no l'introdueixes dins la vagina i poses el llenços entre els teus genitals i l'aparell, no hi ha perill. Per tant, no pateixis si ho fas com ens dius.
Pel que fa al tema de la masturbació a la teva parella. El millor seria que ell t'expliqués o t'ensenyés com li agrada masturbar-se i sentir plaer. Que ell guiï la teva à pot ser una bona estratègia per aprendre. Pel que fa a l'ejaculació... no cal que utilitzeu condó si només el masturbes, tampoc és necessari que es corri a la teva cara, quan vagi a ejacular et pot avisar i podeu posar-hi paper higiènic o roba i que ejaculi en aquest troç de tel•la o paper. Si et taques les mans només cal que te les rentis.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat