A dos velas
Hola, porto un mes tenint relació amb un noi de la meva classe, que vaig coneixer aquest any i que vam començar a ser amics sense saber que ens agradavem. ell es molt extrany ja que no em deixa les coses clares, i sempre el defineixo com "el de una de cal y otra de arena" ja que en un moment hem pot dir una cosa super bonica o que m' agradi, i en un altre em pot dir que a vegades li agrado i a vegades no. el problema es que quan quedo amb ell la cosa si que flueix i estem super be pero sempre parlem en missatges de relacions sexuals, que mai acabem fent (ja sigui masturbació o sexe oral)i no se si pensar que no li agrado (però llavors no entenc perque queda amb mi i estem junts com si fossim novios) o que té por de no estar a la altura ja que sempre em parla de mides de penis, i com sap que un noi em tira la canya i aquest noi té un penis molt gran, es com que sempre em diu, millor veste'n amb ell t' ho juro que et serà millor, jo no et podria donar el mateix etc i sempre em parla de liarme jo amb aquel noi, no entenc com un noi amb qui parlo tant, quedo per liarme etc pot tenir tantes ganes de que jo em enrotlli amb aquell noi? (es una mica extrany el que t' explico però es que es aixi) necessito ajudaaaaa
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És possible que et digui que t'emboliquis amb l'altre noi perquè ell es senti inferior envers ell. Però si tu estàs a gust amb ell i l'altre noi no t'interessa, potser hauries de deixar-li ben clar dient-li tot el que sents, que et descol•loca que a vegades et digui que li agrades i altres vegades et digui que no li agrades,...
El fet que no feu el pas d'anar una més enllà els dies que quedeu potser és perquè ell espera a que el pas el donis tu i tu esperes que el pas el doni ell. Sovint la timidesa ens paralitza.
Per tant, intenta aclarir aquests temes amb ell i no t'amoïnis més!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat