embaracada!
Hola.
Fa un parell de setmanes que la meva parella i jo vem tenir relacions.
Ell es va treure el preservatiu sense que jo ho sapigues i quan va acabar m-ho va dir.
Al dia seguent jo vaig anar a la farmacia i em vaig pendre la pastilla, pero uns dies despres em va baixar sang i encara em faltaven dues setmanes perque em vingues la regla, i ames, nomes em va durar 3 dies quan normalment en dura 56 dies.
Pot ser que estigui embaracada
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc i el més important de tot: deixa-li molt clar a la teva parella que no ho torni a fer! Ha de respectar que tu vulguis utilitzar preservatiu, no jugueu amb foc. Ell t'ha de respectar i prendre aquesta decisió sol és una falta de respecte!
Pel que fa al tema de l'embaràs, no pateixis, la sang que et va baixar és un dels efectes que pot produir la mateixa píndola del dia després. Estigues tranquil•la per aquest tema, però parla amb ell i deixa-li clar que no pot tornar a fer el que va fer.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat