ho he de fer?
hola! tinc 15 anys i el meu novio en té 17, portem casi 3 mesos junts i tinc moltes ganes de tenir relacions sexuals amb ell, però nose si és el moment... 3 mesos son pocs? sóc massa jove?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si preguntes si ho has de fer o no, sembla una obligació, he de fregar els plats o no? he de fer els deures o no? he d'estudiar o no? i el sexe MAI pot ser una obligació!
No hi ha un temps de relació o una edat perfecte per fer-ho, si sents que ho vols fer, et sents còmode amb ell, i ell amb tu, i teniu lloc on poder trobar una estona d'intimitat, ja serà perfecte.
Ara bé, si sents que ho has de fer "perquè toca", et diria, que vulguis córrer, si un dels dos té dubtes de si encara no ho vol fer o no n'està segur, el "no" guanya, en el sexe un "no" és un "no" i en el teu cas seria un "encara no".
Com a consell, valora si per tu és el moment i l'edat perfecte per fer-ho, si és que sí, per tu ho serà. Si és que no, ja arribarà el moment en que sentis un "sí".
El moment és vostre, teu i seu i per tant els dos n'heu d'estar segurs!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL