miedo
hola volia preguntar que si ho fem sense condó però no acaba dins de la meva vagina em puc quedar embarassada ?
ho hem fet ja moltes vegades així i sé que cal prendre protecció en tot moment , però no m'adonava del perill que tenia fins a aquest mes , que no m'ha arribat la regla.
una altra cosa , ens portem vuit anys , creus que és un problema ? els meus pares es porten genial amb ell, em porta a l'institut i em cuida moltíssim , però ens ofenen les mirades de la gent i jo començo a pensar que és un problema perquè portem 11 mesos i la gent sige igual
gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Sí que hi ha risc d'embaràs, la marxa enrere (que hi hagi penetració i acabar fora de la vagina) NO és un mètode anticonceptiu, és una pràctica de risc!
T'aconsellem que si encara no t'ha vingut la regla i fa 1 setmana que t'havia d'haver vingut et facis un test d'embaràs. Per quedar-te tranquil•la o per prendre decisions.
Per a properes ocasions, sobretot utilitzeu preservatiu quan tingueu relacions sexuals amb penetració. Ja que sinó podeu quedar-vos embarassats.
Pel que fa a l'edat, si els teus pares l’accepten i us dueu bé l'un amb l'altre, esteu junts de forma voluntària, les mirades dels demés us han de ser igual. De totes formes, valora si aquesta dferència de moment vital en el que esteu us pot generar algun conflicte a curt, mig o llarg termini.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat