Masturbació
Hola bones,
Soc un noi i em masturbo de tant en tant. Encara no he trobat la persona per a tenir relacions.
El que em preocupa és que no pugui aguantar el temps previst ja que soc un dels "ràpids" i això em preocupa i em tira enrere abans de fer-ho.
Gràcies per l'ajuda.
Anissa Ouali

Hola Musitus!!
El primer que t'has de treure del cap és el pensament "sóc dels ràpids"!
L'ejaculació no és qüestió de temps, sinó de control. Com és aquest control? doncs aquí és on tu mateix t'has de donar temps per conèixer, pots començar jugant amb la masturbació, no anant tant directe a aconseguir l'ejaculació o l'orgasme.
Intenta anar poc a poc i veure com és la teva excitació, que t'ajuda a escalfar el cap i el cos més ràpid i intentar baixar una mica l'excitació i tornar a pujar-la,... això t'ajudarà a conèixer les teves sensacions i tenir més percepció de control.
Així que no t'atabalis i anticipis!! l'objectiu més important és disfrutar i passar-ho bé!
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali