Sexe
Hoola!
Et voldria fer un consultori, perquè resulta que fa 6 mesos que estic amb el meu xurri, i ell ho vol fer, realment ens coneixem de fa uns 3 anys i jo trobo que estic preparada, però en ment se'm posen molts pensaments, com ara, què passarà si es peta el condó, si realment es el temps de fer-ho, si tinc la edat perfecta...mil pensaments que em fan retosedir i no saber que fe, ajuuda'm siusplau!
IESP

Hola darlingmoon,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal que et vinguin aquests pensaments al cap, per tant, en aquest sentit tranquil·la.
No hi ha un temps o una edat perfecte per fer-ho, si sents que ho vols fer, et sents còmode amb ell i ell amb tu i teniu lloc on poder trobar una estona d'intimitat, ja serà perfecte. Ara bé si un dels dos té dubtes de si encara no ho vol fer o no n'està segur, el "no" guanya, en el sexe un "no" és un "no" i en el teu cas seria un "encara no".
Pel que fa a la por que el preservatiu es trenqui, també és normal, si un preservatiu es trenca significarà dues coses: primera que ho estàveu fent bé, amb preservatiu per evitar infeccions de transmissió sexual i per evitar un embaràs per tant, bravo! i segona cosa, si es trenca és un accident, i tenim la pastilla del dia després.
Com a consell, valora si per tu és el moment i l'edat perfecte per fer-ho, si és que sí, per tu ho serà. Si és que no, ja arribarà el moment en que sentis un "sí". No cal córrer.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL