vaig cada amb un noi i ara suda de mi
hola el dimecres vaig quedar amb un noi i va anar tot be pero des de que vem quedar no emb obra pel whassap ni res i quan li obru jo esta molt raro i no emb parla como emb parlaba habans de quedar aixo que significa que no le agradat?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
És complicat saber què significa per ell, ja que el poder de llegir la ment, les persones no el tenim. El millor que pots fer és ser sincera amb tu mateixa i preguntar-li, diga-li que et dona la sensació que està “raro” amb tu i que no saps si quan vàreu quedar va passar algo que no li va agradar de tu.
L'única persona que et pot respondre si li has agradat o no, és ell, i l'única forma de saber-ho és demanar-li a ell.
Espero haver-te ajudat! Ja ens explicaràs com va.
Ànims!
Helena Angel @HelenaAL