Possible embaràs (?)
Hola!
Fa uns dies amb la meva parella ens vem estar tocant fins que li vaig fer una palla i ell em va posar dits. Primer li vaig fer jo la palla i ell em va ajudar una mica. Després em va posar dits a mi. No estàvem despullats, només em va posar la mà per sota el pantaló, no va caure semen sobre la meva vagina. Ara fa tres dies que m'hauria d'haver vingut la regla però no m'ha vingut. M'hauria de preocupar?
Apart d'això, també vull saber com puc comprovar jo mateixa si tinc l'himen trencat o segueix intacte. Si l'himen no està trencat, puc quedar-me embarassada?
Moltíssimes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Bonn6768!!
pel que comentes no hi hagut un contacte directe amb els genitals, ni un contacte directe amb els fluids, per tant no podem dir que hi hagi hagut un risc d’embaràs. en moltes ocasions els nervis, dubtes o angoixa, podem fer que la regla s’endarrereixi (a més a més de si és irregular) i fer pensar que hi ha un embaràs.
El himen és pot trencar per diversos motius, i no únicament per les relacions sexuals, ja sigui fent un esport, anant en bici,... per això hi ha noies que se'ls hi va trencar fa molt de temps i no han tingut cap relació. D'altra banda l'himen és una membrana molt primeta però flexible i resistent, amb un petit orifici al centre per on surt la regla, per tant hi hagi himen com si s'ha trencat pot haver-hi risc d'embaràs quan no s'utilitza protecció.
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali