sexe oral
Hola adolecents, ting 16 anys i ja porto un any am parella i no em fer res fora de lo normal i vuldriam fer algun pas mes pero e sentit a dir ke practicar sexe oral pot prduïr alguna malaltia. es veritat aixo??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Les Infeccions de Transmissió Sexual es transmeten a través de qualsevol relació sexual on hi hagi intercanvi de fluids sexuals, és a dir, amb la penetració (anal o vaginal) i amb el sexe oral.
Si voleu començar a practicar sexe oral, sense risc d'infeccions de transmissió sexual, el que podeu fer és utilitzar mètodes de barrera per evitar el contacte directe entre boca i genitals. Si li practiques sexe oral a un noi, el preservatiu és el mètode més còmode i fàcil que podeu utilitzar, si li practiques sexe oral a una noia, podeu comprar barrera de làtex a la farmàcia o agafar un preservatiu masculí, obrir-lo i posar-lo entre els seus genitals i tu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL