Es normal el que m'esta passant?
Bones!! Us explico lo que me passa... Ja fa com a dues setmanes o més que no tinc gaira gana mai i menjo el que el meu cos em demana i no puc menjar més o si no em fa molt mal la panxa, fins aquí be, però lo que passa es que ja algunes amigues i algú de la meva família m'ha dit que m'estic aprimant del cul, de la panxa i dels pits... jo menjo quasi be igual que abans i m'estic aprimant bastant, fins i tot m'he donat compte jo... el cul ja no el tenia gaire gran i ara esta encara mes petit i no el vull perdre, els pits no... els pits els tinc grans però s'em estan fent més petits... la panxa ja m'esta be que em trobava gorda...
Bueno pos, hem podrieu dir el que puc fer per a no perdre cul? i si sabeu el que m'esta pasant? eske estic una mica procupada...
Bueno, petons guapos! :)
Sara Bujalance

Hola Tays! Perdre la gana un dia o dos no té importància, a tots ens passa algun cop i pot ser per moltes coses: un virus, nervis, etc. Ara bé, si tu notes que tens poca gana des de fa temps i, a més, t'estàs aprimant, és necessari que vagis al metge i li expliquis per sortir de dubtes. Pot ser que aprimis per un virus o per alguna cosa diferent de l'anorèxia. Així que el millor consell que et puc donar és que parlis amb els pares per a que et duguin al metge i aquest digui què t'està passant. No t'espantis, segurament no és res però és millor cerciorar-se a través del metge. Un petó molt gran!!