Trastorn obsessiu compulsiu?
Bones! Dons mira t'explico, un dia de festa, vaig beure, i dons vaig estar amb un noi, i quan ho estavem fent, em vaig fixar de que no tenia el condó, ell em va dir que ' li va volar' però jo no m'ho vaig creure..diria que se'l va treure..total que em va dir que no es va corre dins...pero jo no em vaig fiar, i em vaig pendre la pastilla, el cas es que fa un any d'això, i ara tinc novio, ja porto 10messos amb ell i vull fer-ho, per que tinc ganes, pero em fa pànic, recordo el que em va pasar, i em rallo per que no vull que em pasi algo semblant, o que es peti.. que faig per a intentar superar aquesta por? no tinc confiança amb mi? o que es?...ajudam siusplau! bf:(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, gràcies per la confiança explicant-nos la teva situació.
En segon lloc, no tens cap trastorns obsessiu compulsiu! El que et passa és que després de l'experiència amb el noi a qui li "volen" els preservatius, ara et fa por que t'ho tornin a fer, i això és normal.
En aquella situació vas ser valenta i vas preferir fiar-te del teu criteri que de la seva paraula "no he ejaculat dins". I vares anar a predre't la pastilla del dia després per si les mosques.
Pel que ens expliques, no dóna la sensació que siguis una noia que no té confiança en si mateixa, més aviat sembla que et fa por que et tornin a fallar.
Amb el teu novio, intenteu jugar, aprendre l'un de l'altre, ves agafant confiança amb ell i poc a poc la por anirà marxant, el primer cop que volgueu tenir penetració (o tots si vols), pots posar-li tu el preservatiu, i confiar en ell, una cosa que podeu anar fent, per assegurar-vos que tot va bé, és mirar que el preservatiu no ha "volat" i que està ben col·locat.
Si el preservatiu es trenca, serà mala sort i serà un accident, per tant, tindràs el recurs de la pastilla del dia després.
Espero haver-te ajudat!
Ànims!
Helena Angel @HelenaAL