Vull perdre uns quilos pero tinc problemes
Bona tarda guapa! Necesito ajuda, vull perdre uns quilos avans del hivern i la veritat em resulta dificil perque menjo de amagat. sisplau ajudam, m'estic controlan cada cop més, i n'estic orgullosa pero a la pisca que em descontrolo puc engreixar 5 quilos e un dia! sisplau ajuda!
un peto :*
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot és necessari que reflexionis sobre si és realment necessari que perdis pes, a vegades ens obsessionem amb aquesta idea perquè en realitat tenim altres preocupacions i acabem donant-li "la culpa" d'aquestes preocupacions al nostre cos, quan en realitat el nostre cos està bé i no cal que el canviem, sinó que el que cal és que parlem d'aquestes preocupacions amb algun adult de confiança que et pugui ajudar a sentir-te millor. Pel que fa al pes, la millor manera de mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Si fas tot això, no cal que t'amoïnis pel teu pes. Si estàs menjar d'amagat és perquè no menges prou durant els àpats. Si no fas els àpats sencers i bé, el més probable és que al cap d'una estona t'agafi gana i "picotegis", així que menja de tot, fes àpats complets i no et quedis amb gana! Per una altra banda, no és possible guanyar 5 quilos en un dia o, més concretament, no es poden guanyar 5 quilos de greix en un sol dia. El greix es va acumulant progressivament amb el pas dels dies, però mai tan ràpid, si t'has trobat amb això és perquè la bàscula no deu funcionar bé! De totes maneres, per tot el que m'expliques sembla que últimament la preocupació pel pes i per aprimar et ronda sovint pel cap i si no controlem aquesta preocupació es pot acabar convertint en un problema, així que t'aconsello que parlis sobre aquesta preocupació pel pes amb algú més gran, els pares, algun germà o germana, tiet, professor.... que et doni confiança i amb el que puguis parlar d'aquesta preocupació, així et podrà ajudar a sentir-te millor amb tu mateixa i evitar patir un problema greu més endavant. Un petó guapa!