embarassada??
Necessito la vostra ajuda:
Fa un mes i mig vaig quedar amb el meu novio,i vam començar a intimar fins que vam decidir fer-ho,però no li va entrar del tot, perque hem feia molt mal ja que potser era la meva primera vegada.
El cas es que no hem be la regla desde fa un mes i algo, ell es va posar el condo i totes aquestes coses.
Estava molt nerviosa i hem vaig fer el test d'embaràs i va sortir negatiu, però porto 1 mes i 15 dies i encara no mha vingut. He pensat comprarme un altre test, per si aquell anava malament o algo. que faig estic molt preocupada, i tinc la sensacio que m'esta creixent la panxa.
Hem fan mal els pits i la panxa per la part dels ovaris. les meves preguntes son:
Perque no hem be la regla?
hem compro un altre test?
Puc estar embarasaada?
estic feta un liu, no aguanto mes
Sisplau que hem vingui ja la regla.. :(
Anissa Ouali

Hola Anna!!
Pel que dius, vau utilitzar preservatiu en tot moment, i comprovar que no es trenques. En aquest cas, no podem parlar de risc d'embaràs. Sembla que l'angoixa i els nervis estan jugant una molt mala passada i poden fer que la regla s’endarrereixi. També has de tenir en compte com és la teva regla, regular o irregular?
els símptomes que sents, mals de panxa, els ovaris, pits, etc.. poden ser símptomes de la regla. Si t'ajuda a estar una mica més tranquil•la, pots comprar un altre test, però l'ideal és poder visitar al metge i així et trauràs tota l'angoixa.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali