sostens
Hola tinc 15 anys, no tinc casi pit(talla 80)i tinc una mica de complexe i per això em poso els sotens de pux up,son dolents?puc per algo perque em creixin els pits?quina seria la talla normal a aquesta edat?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Espero no deixar-me cap pregunta per resoldre't!
Els sostenidors Push-Up no són dolents, el que important d'uns sostenidors és que no t’apretin massa, que el pit quedi ben agafat però sense apretar. És a dir que en tot el contorn del pit i esquena et sigui còmode i t'hi sentis a gust.
Preguntes si pots fer algo perquè et creixin els pits, l'únic que pots fer és deixar que el teu cos es desenvolupi, al seu ritme. Amb 15 anys escara estàs en una etapa de desenvolupament i per tant el teu cos seguirà canviant fins a arribar a la maduresa física, però no es pot fer res perquè els pits creixin més ràpid, igual que no podem accelerar el creixement de la nostra alçada.
Per acabar, no hi ha una talla normal als 15 anys, ja que cada persona es desenvolupa a ritme diferent que la persona del costat i per tant, no es pot dir que hi hagi una talla estàndard quan tenim 15, 17 o 20 anys.
Espero haver-te ajudat a tu i a altres noies amb els mateixos dubtes!
Ànims!
Helena Angel @HelenaAL