Regla
Hola,tinc dos preguntes a fer:
1/ Estic una mica preocupada perquè encara no m’ha vingut la regla. Em tenia de haver vingut fa dos setmanes i encara no m’ha vingut. Què tindria de fer?
2/ Quan em be la regla normalment m’augmenta el pes i la panxa sem infla. Es normal? Què he de fer?
Mercii per contestar les meves preguntes, petons :)
Anissa Ouali

Hola AiPa!!
desconec fa quan et va venir la primera regla, però has de saber que durant els primers anys aquesta pot ser molt irregular. També preguntar-te si has viscut alguna situació de risc, relacions sexuals sense preservatius o es va trencar,... i per tant risc d’embaràs, si fos el cas, quan fa de la situació de risc?
sobre la segona consulta, la menstruació pot venir amb certs símptomes uns dies abans o durant, per exemple en l'estat d’ànim, dolor abdominal, inflar la panxa o canvis de pes perquè hi ha més gana, etc... podries intentar conèixer quins son els teus símptomes per tal de anar coneixent-te una mica més per la propera vegada.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali