No se si es anòrexia
Hola, tinc un problema i diguem que li tinc bastanta por.
No se si començo a tenir algun trastorn alimentari, estic una mica obsessionada amb el meu pes, sobretot amb les meves cuixes. Vull tenir "thigh gap" vaig notant que cada cop tinc mes forat, i això em posa contenta. No vull que les meves cames es toquin. L'altre dia tenia ganes de vomitar i tenia la temptació de posar-me els dits per a vomitar. Tinc molta por de caure en aquest forat.
Ajuda'm si us plau!
PD: M'adeixo 1'57 i peso 53 Kilos.
Sara Bujalance

Hola this love! Per la teva alçada el teus pes és correcte, així que treu-te del cap aquesta idea de que vols aprimar fins que les cuixes no es toquin! Estàs bé, no et cal aprimar res! A més, aquesta moda que ha aparegut ara de tenir les cuixes separades és surrealista, cap persona sana de carn i ossos pot tenir els malucs separats, per molt prima que estigui. Per tenir-los separats, o està malformada o retoquen les fotos amb photoshop. Així que oblida't d'això, només aconseguiràs obsessionar-te encara més! I mai vomitis! El vòmit no serveix per aprimar i, sobretot, és molt perillós per la salut!! El millor que pots fer per mantenir-te en un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Et recomano també que parlis de tota aquesta obsessió pel pes i les cuixes amb algun adult de confiança com, per exemple, els pares, ells t'ajudaran a controlar la obsessió i a que no es converteixi en un problema greu. Un petó molt gran!!