Mu a demanat
Hola tinc 13 anys i tontejo amb un que fa 4rt d'eso l'altre dia parlan va sortir el tema de fer l'amor
Que fai, que li dic? io penso que soc massa jove ajuda'm
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si no estàs segura de voler fer-ho i, per tant, encara no ho vols fer, ningú hauria de poder decidir per tu, només tu mateixa!
Si creus que encara no vols tenir la teva primera relació sexual, tens TOT el dret a dir-li que encara no ho vols fer. Per a qualsevol situació però encara més en una relació sexual, del tipus que sigui, si un dels dos no ho veu clar, el que mana és el no, i aquest "no", no es pot violar.
Un "no és un no" i en el terreny sexual això està marcat en pedra!
Per tant, pots parlar amb ell i dir-li que ENCARA no vols tenir la teva primera relació sexual, que t'agradaria esperar una mica més. Aprofiteu l'ocasió per seguir coneixent-vos, seguir tontejant, com bé dius, i agafant-vos confiança l'un a l'altre. No cal tenir pressa.
Espero haver-te ajudat a tu i a altres noies que es troben en la mateixa situació que tu.
Helena Angel @HelenaAL