Necessitat
Hola adolescents!
Soc un noi de 14 anys, i tinc novia, aquest estiu ens vam ilussinar en que ho fariem, pero al final no ho vam fer perque deias que som massa petits i que si podria esperar dos anys.. Jo no aguanto més! :( Des-de l'estiu no paro de masturbarme, i estic TOTS ELS DIES masturbanme.. No aguanto més, pero ja ho vull fer amb ella, se que es la indicada per fer-ho..
Ultimament, ella vol que la exciti, i ho faig, i ella a mi.. El problema es que l'altre día li faig dir que vull que ho fessim, pero ella encara no vol fer-ho.. :'( estic una mica preocupat perque no se que estem fent, vol que la exciti, i si la excito a ella, m'excito jo.. I aixó em donden més ganes, no aguanto més..
Si us plau, doneu-me un consell... Gracies.
(Espero que aigis pogut entendre l'historia) :$
IESP

Hola Manuu!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Entenc que tinguis aquestes ganes, però està clar que hauràs de respectar la seva decisió!
A més, també és divertit gaudir del que teniu, i excitar-vos mutuament oi? :)
El fet de masturbar-te cada dia no és cap problema: molts nois de la teva edat ho fan i no vol dir que hagin de tenir relacions sexuals! A més, si comenceu a experimentar, podeu anar pas per pas: no cal que el primer sigui la penetració... Seria com, si el primer dia que agafem el cotxe, anessim directament per l'autopista!
Recorda que hi ha temps per tot ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat