hola
Hola. tinc 14, faig 15 en 4 dies. La gent diu que masturbarse és bo, però jo no em sé ficar els dits, no trobo el forat o quan el trobo nomes em fico un tros de dit.
L'altre dia em vaig ficar porno a Internet i em vaig començar a tocar la vulva, i a la part superior, on hi ha el clitoris, allà m'agafa algo i em poso, però em dura poc (5 seg. ), i despres em fa com mal i ja no ho puc tornar a fer fins al cap d'una estona.
Això és bo o no?
Si us plau responeu-me, em farieu un favor :)
Gràcies
IESP

Hola Em!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Abans de tot, agraïr-te la teva consulta!
Mira, les noies tenim molta més sensibilitat al clítoris que no pas a l'interior de la vagina, i és per això que sents més. De fet, el clítoris te com a únic objectiu donar plaer! :)
Però també és cert que és una zona molt sensible i el millor és estimular-lo i tocar-lo amb calma, deixant que reaccioni, ja que a mesura que ens anem "posant calentes" el clítoris creix. Et recomanaria que amb paciència, anessis coneixent els teus genitals per saber què sents segons com els toquis. Ja veuràs que és qüestió de pràctica! Una abraçada!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat