Enamorada?¿
Hola,faig 1n d'Eso ,aquest estiu vaig comensar a quedar jo i mes noies amb una colla de nens del meu insti.
La meva millor amiga que tenie en aquell moment li molave un de aquella colla,pero jo i aquest nen vem comensar a parlar i ella s'en va enterar... Vem estar un temps que teniem algu pero no ens vem arribar a liar mai perque aquesta amiga u avie arruinat tot...El final vem deixar de quedar un temps. Aquest any anem al mateix insti ell te 3 anys mes que jo . El cas es que amb aquest nen estem retoman el que teniem avans sense que u sapigui aquesta amiga ,ja ens em liat mes de un cop . Mesta utilitzan per liar-se o vol algu mes ?Que puc fer?
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que, des del Consultori, no et podem dir les intencions d'aquest noi! Has de ser tu mateixa qui, parlant amb ell, sàpigues què sent per tu. Els nois no solen aprofitar-se de les noies, ja que també s'enamoren!
Pel que fa a la teva amiga, hauràs de decidir si dir-li o no, però pensa que es pot assabentar per altres persones... No et pot prohibir que quedis amb ell, recorda! Però potser és millor que ho sàpiga per tu mateixa, no creus?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat