Himen
Hola!! Jo de petita un dia vaig voler sortir del cotxe per la part d'entre els dos seients de davant, i vaig lliscar i em vaig fer un cop molt fort a la vagina amb el fre de mà, em va sortir molta sang... em vaig trencar l'himen?
Espero haver-me explicat...
Petons!!
IESP

Hola Alee!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Doncs no se dir-te si aquella sang es devia a l'himen o a una altra cosa (a causa del cop a la vagina). Quan tinguis la primera relació sexual amb penetració ho podràs saber potser... Tot i que recordem que encara que el tinguessis, podria ser que no sortís sang!
De totes maneres, pensa que l'himen té un valor cultural només, ja que quan les noies tenim fluxe i ens ve la regla ja perd tot el sentit i la seva funció (protegir la vagina d'infeccions),
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat