ESTIC EMBARASSADA? UURGENT SIUSPLAU..
Primer de tot moltes gracies, tinc dues preguntes:
-ara ja fa uns mesos ho vaig fer amb el meu novio, i em va sortir moltissima sang, no se si era del himen o no, i no se si es normal o no..
-l'altre pregunta es saber si estic embarassada, no se si es possible, pero ho vem fer fa poc, vam utilitzar condomi ell es va correr a dins, el condó no es va trencar, pero sel va posar al reves i ens vem donar compte i el vem girar, pero va quedar una mica de liquid preseminal, i no se si em puc haver quedat embarassada per aixo..
Perque, es veritat que els espermatozoides es moren amb la llum?
Moltissimes gracies!!
IESP

Hola Pmr19!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
- Si va sortir sang i era la primera relació amb penetració, segurament es deuria a que l'himen es va trencar (no sempre surt sang, però en el teu cas podria ser que sí)
- La veritat és que donar la volta al preservatiu va ser mala idea, ja que l'ideal hagués estat utilitzar un de nou. Des del consultori no et podem dir si estàs embarassada o no!
Si et preocupa molt o veus que la regla es retrassa, pots comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros), d'acord?
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat