Fa maaal! :S
Des de fa dos mesos que tinc una relació amb un noi. Les coses ens van bé, i fa poc vam tenir la primera relació sexual. Jo tinc 15 anys i ell 16, i era la primera vegada de tots dos. Em vaig sentir una mica forçada, ja que m’hagués agradat esperar una mica més. Quan ho fem, tenim que parar perquè hem fa mal, ja ho hem intentat dos vegades. A demés, soc bastant tímida, i hi ha coses que em fan corte. Tinc por a que hem deixi, ja que el sexe no ens funciona. Necessito ajuda!!
IESP

Hola Nmt!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Ho diem moltes vegades: el sexe és plaenter quan fem allò que REALMENT VOLEM. Si ens sentim forçats o que estem fent coses que encara no desitgem, el nostre cervell es "tanca" i no hi ha espai per la diversió... i clar, les relacions poden fer mal.
Et diria que, tot i que siguis tímida, recordis que estàs parlant de la TEVA sexualitat, i és important per a tu. Si necessites més temps és important que li diguis. I pensa que, si et deixa per aquest motiu, seria una forma de demostrar que no t'estima, no creus? Les parelles s'han de respectar i escoltar en tot moment! Molts ànims!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat