NO SE QUE FER..............04
hola tinc 13 anys i estic sortint amb un noi de 18 que viu a madrid i jo a barcelona , la raó per la qual faig aquesta consulta és perquè no fer ..... Portem diversos mesos sortint i doncs és que no em sento com totes les parelles , no pot ser que siguem diferents als altres ... però és que només ens diem t'estimo , o et vull només quan tallem o quan tornem , ... però això no és el pitjor .
La veritat és que no sé què fer el passat de mi, o em ignora quan parlem per whatsapp , i no se que fer pork quan em parla el sol vol que li enviï ... fotos íntimes .... i jo pas . ... Però és que no aguanto més .Des que estic amb ell , ja no sóc com abans la nena que sempre somreia , malgrat tot , hi ha alguns dies que em sento tan malament ... per coses que em passen amb el . .. Que buuuff em passo dies plorant , i deprimida ... i el pitjor de tot és que jo vull . i damunt ara aquesta enfadat pork no li vull enviar una foto que ell em va dir .. i ja el conec fins que no l'enviï no em parlés . I QUAN HE PARLAT AMB EL , DE PORK EM IGNORA O PASSA EL QUE EM DIU ÉS : t'estimo ets l'única , i no psao de tii .... i jo normal com una ximple sempre crec ..... . ajudar-me per faaaavoooR NO FER
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
A vegades ens enamorem de persones que, enlloc de fer-nos sentir bé, ens fan enfonsar-nos... Però hem de recordar que l'amor serveix, precíssamnet, per ser FELIÇOS, així que hem de ser valents i fer un canvi!
Tu mateixa ho dius: des que estàs amb ell ja no somrius com abans... Encara que et digui que t'estima, ha de demostrar-ho cada dia, i la millor manera és fent-te feliç, oi? A més, et demana coses que tu NO estàs disposada a fer, i si s'enfada per no enviar fotos íntimes és com un xantatge emocional. Fas bé de no enviar les fotos, ja que quan surten del teu telèfon ja perds tot el control sobre elles...
Se que és difícil, però espero que trobis les forces per aturar aquesta relació que et fa mal i puguis tornar a ser la noia d'abans! :)
T'envio una abraçada!!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat