Masturbació i "dolor"
Hola,
Bé, ja fa un temps que vaig començar a masturbar-me i he estat experimentant amb el meu cos i això. Jo em masturbo introduïnt un sol dit a la vagina (no m'hi atreveixo amb dos) i amb l'altra mà faig cercles sobre el clítoris.
El problema és que arriba un moment que sento bastant plaer però després es com si em fes "mal" el clítoris i la vagina es "tanca". No sé com explicar-ho i que s'entengui bé. És normal que em faci "mal" el clítoris?
I una altra cosa, introduïnt els dits es perd o pot perdre la virginitat? Imagino que no, i potser es una pregunta estúpida, pero encara sóc verge i no voldria deixar de ser-ho per masturbar-me.
Moltes gràcies!
IESP

Hola Jo!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
- Quan la vagina es tanca (fa com contraccions) i el tacte fa mal, sol ser perquè s'ha arribat a l'orgasme! Moltes noies, després d'aquesta sensació, no els agrada tornar-se a toca el clítoris.
- La virginitat és un concepte cultural: es perd al tenir la primera relació sexual (en teoria, amb penetració). Si el que preguntes és si es pot arribar a trencar l'himen, el cert és que sí, tot i que és poc probable perquè el dit és molt petit i l'himen té un forat (per exemple, també es pot utilitzar tampó i que no es trenqu l'himen)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat