Potser?
(Mateixa consulta, amb aclariment)
Fa com dues setmanes ho vaig fer amb el meu 'novio'. (Ell és de Barcelona i jo de Palma. Sí, diuen que les relacions a distància són una m****. Depèn... Tinc que dir que després de fer-ho/intentar-ho amb ell, me'n penedeixo... Em sento molt tonta, realment.) Bé, total. El problema és que ho vam fer sense protecció, en aquest cas, sense condó. Vam acabar el coito, ell se'n tenia que anar, i vaig quedar-me sola. Vaig pensar i pensar. Feia mooolt que no tenia relacions sexuals (per complexe amb el meu físic). Vaig trucar a la meva millor amiga i li vaig contar això, que ho havia fet sense protecció i si deuria o no prendre la pastilla de l'endemà. Al cap de dues hores vaig anar a la farmàcia, i me la vaig prendre. Sé que jo mateixa no deuria d'haver permés fer-ho sense protecció, per tema embaràs, transmissions sexuals, etc.
Al cap de 3-4 dies d'haver-ho fet, em va baixar la regla. Lo més curiós de tot és que només em va durar 3 dies justos. Després i encara fa com dos dies que 'taco', no és sang ni fluix vaginal.
Seria posible un embarás en aquest cas? És a dir, per exemple, tenir relacions sexuals sense protecció, baixar regla i embarás?
De totes maneres, moltíssimes gràcies de nou per la vostra atenció.
Salutacions des de Mallorca!
IESP

Hola Sebastiana!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Si et vas prendre la pastilla del dia de desprès, i la regla va venir als pocs dies, ens indica que no hi ha embaràs. De totes maneres, si estàs molt preocupada, sempre pots comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros)
Com tu dius, el millor és utilitzar preservatiu per evitar-nos tots aquests sentiments de culpa... A vegades fem coses que no volem per agradar més als altres, però al final acabem per no agradar-nos a nosaltres mateixos, oi? Sigues fidel al que tu penses sempre!! :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat