regla+posible embarás?+dubtes
Hola, voldria que em resolguesiu alguns dubtes y que em diguessiu si es possible que estogués embarasada. Us explico:
Ja fará cosa de unes 3 o 4 setmanes que el meu novio y jo ens estavem masturbant i ell es va correr sobre de les meves calsetes; evidentment jo estaba lubrificada. Ja fa cosa de 3 setmanes que m'auria d'aver vingut la regla i encara no m'ha vingut. També hi ha hagut altres díes que hem fet jocs sexuals y jo m'he quedat amb el dubte de que si ho que fem em pot deixar embarasada. Cal a dir que tinc la regla molt irregular. Cal a dir també que encara soc verge (no se si aixó pot influir).
Les preguntes:
1. Es possible que estigui embarasada?
2. Ja fa gairebé 4 anys que tinc la regla. ¿es normal que encara em sigui molt irregular?
3. Hauria d'anar al metge per ho de la regla?
4. Hi ha cap risc d'embarás si el i yo ens restreguem amb només una capa de roba interior pel mitg?
5. Com está la situació de l'abort ara, esa dir, tindri d'anar amb els pares?
6. Com podria saber si he arribat algun cop a l'orgasme?
7. Quins sintomes tens quan et quedes embarasada, es a dir, les primeressetmanes?
8. Ultimament lubrifico moltissim, es exagerat. Sembla casi com si m'hagues fet pipi. Es normal aquest augment tan exagerat de lubrificació?(cal a dir que es sempre, sense esta rexcitada també).
Se que son moltes preguntes, peró m'agradaria que me les responguesiu totes siusplau. Moltes gracies.
(En vers al que em respongueu publicaré una resposta a la vostra. Hi ha hagut vegades que ho he fet, publicar una resposta amb preguntes y que no me la hagueu arribat a contestar mai).
IESP

Hola Nasplb!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos aquestes consultes!
Et vaig responent:
1. Es possible que estigui embarasada? EL CERT ÉS QUE LES PROBABILITATS SÓN MOLT BAIXES, JA QUE VA EJACULAR FORA I TU ESTAVES AMB CALCETES.
2. Ja fa gairebé 4 anys que tinc la regla. ¿es normal que encara em sigui molt irregular? NO ÉS EL MÉS HABITAUL, PERÒ HI HA NOIES QUE ELS PASSA. SI ET PREOCUPA, APROFITA PER ANAR AL METGE A CONSULTAR
3. Hauria d'anar al metge per ho de la regla? SI
4. Hi ha cap risc d'embarás si el i yo ens restreguem amb només una capa de roba interior pel mitg? L'IMPORTANT ÉS QUE NO EJACULI A L'ENTRADA DE LA VAGINA. I QUE SI ET TAQUES AMB EL SEMEN A LA MÀ, NO INTRODUEIXIS EL DIT A LA VAGINA.
5. Com está la situació de l'abort ara, esa dir, tindri d'anar amb els pares? UNA NOIA POT AVORTAR LLIUREMENT A PARTIR DELS 16 ANYS. SI TÉ MENYS DE 16, NECESSITARÀ EL CONSENTIMENT DELS PARES. ESTÀ CLAR QUE AVORTAR NO ÉS CAP COSA SENZILLA NI FÀCIL: ES PASSA MALAMENT.
6. Com podria saber si he arribat algun cop a l'orgasme? ÉS UNA SENSACIÓ MOLT SUBJECTIVA, PERÒ EN GENERAL, ES DESCRIU COM UNA SENSACIÓ PLAENTERA ON EL COS ES QUEDA RELAXAT DE COP. A NIVELL FÍSIC, A L'ENTRADA DE LA VAGINA ES NOTEN UNS BREUS CONTRACCIONS.
7. Quins sintomes tens quan et quedes embarasada, es a dir, les primeres setmanes? EL MÉS HABITUAL ÉS SENTIR NÀUSEES I TENIR GANES DE VOMITAR. TAMBÉ POT HAVER ALGUN CANVI FÍSIC (COM ELS PITS) I S'ACCENTUEN ELS SENTITS (SOBRETOT L'OLFACTE)
8. Ultimament lubrifico moltissim, es exagerat. Sembla casi com si m'hagues fet pipi. Es normal aquest augment tan exagerat de lubrificació? SÍ, DEGUT ALS CANVIS HORMONALS DE L'EDAT, POT SER QUE EL TEU FLUXE SIGUI MÉS ABUNDANT QUE ABANS.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat