No puc menjar...
Hola soc una noia de 15 anys, he passat anorexia nerviosa, pero esque no ho entenc perque fa un any vaig sortir del Pere Mata de Tortosa i trobo que estic tornant a recaure... no ho se segur pero esque no puc mejar em dona fastics i si mejo despres bomito...pero sense voler...cada vegada m'estic aprimant mes pero esque en el fondo no vull acabar ingressada altra vegada no se i no podre aguantar hasta el dia 5 de desembre que es quat tinc hora ala psciquiatra... i ames que li dic? com li dic? No se que fer! Ajuda perfabor!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Entenc que estiguis preocupada, has passat per una anorèxia i coneixes l'infern que és, per tant, et fa por tornar a recaure i tens por de que ara t'estigui passant. El millor que pots fer és parlar amb la psiquiatra i dir-li exactament el mateix que m'has comentat a mi: que no pots menjar, et fa fàstic, vomites el que menges, que t'estàs aprimant i que estàs molt preocupada. Recorda que la psiquiatra és un professional de tot això i no has de tenir por o vergonya de comentar-li, al contrari, com més sincera siguis amb ella, més et podrà ajudar. Quan la vegis demà, digue-li el mateix que m'has dit a mi, segur que t'entendrà. Molts ànims i un petó molt gran!!