PENIS ACONSELLEUME
Hola, bones soc un noi de 15 anys que estic preocupat per un tema, cuan el penis per dir-ho de alguna manera sem fica dur, la pell no es retira del tot, li falta poc pero no acava, ni a les masturbacions tampoc, a les reaccions, tot bé lunic q la primera ve molt depresa pero despres la seguent tarda molt boldria saber si es normal i si pasa alguna cosa amb el tema de la pell, ens van vanir a fer una consulta a l'escola i ens van diir que hi havia gent que pasava amb això, mersi :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Efectivament tal i com us van comentar a l'escola, hi ha gent a qui li passa el que tu ens comentes. el millor seria que anessis un metge i que valorés si cal operar de fimosi o no.
La pell ha de tenir joc amunt i avall..., i ha de deixar descobert el gland quan baixes la pell.
No t'amoïnis per ejacular ràpid, intenta, però, quan et masturbis jugar amb les sensacions i gaudir i no estiguis tan pendent del teu penis o de la teva ejaculació!
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat