Com guanyar pes
Hola!
M'agradaria fer una consulta i és que, tinc 17 anys i des dels 14 o 15 que intento guanyar uns quilets de més, ja que considero que estic massa prima... (1'64 amb 42kg). No és que tingui complexe, penso que cadascú és com és i ja canviaré, però no sé com ajudar-me a veure'm millor. Hauria de fer algun règim especial en aquest cas? L'exercici m'ajudaria però no sé d'on treure el temps...
Moltes gràcies :)
Sara Bujalance

Hola Marea! La veritat és que de la mateixa manera que a vegades hi ha persones grassonetes que volen aprimar i no poden perquè la seva constitució tendeix al sobrepés, ens trobem persones a les que els hi passa tot just lo contrari, tenen una constitució que els porta a estar prims i els costa molt guanyar pes, que sembla ser el teu cas. Malauradament no hi ha cap manera específica per poder guanyar pes, el millor que pots fer tant per tenir una bona salut com per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Em comentes que fer esport et resulta complicat per un tema de temps i t'entenc, amb les vides que portem avui dia, estudis, extraescolars, etc. a vegades és difícil trobar temps per l'esport, però t'animo a que intentis trobar un forat a l'agenda per poder practicar un esport que t'agradi, ja que és una pauta molt saludable tant a nivell físic com psicològic, fer esport ens ajuda també a tenir una millor autoestima. A part d'això el millor que et puc aconsellar és que acceptis el teu cos tal i com és i intentis mirar-lo amb bons ulls perquè de ben segur que tens coses molt maques, només cal que aprenguis a veure-les. Un petó!