8-11-14 18-04 SEXE
Hola, moltes gràcies per la resposta!! i una altre que tinc és:com se que m'he corregut quan fag l'amor amb la meva parella??:S esque no ho se mai de les 4 vegades que ho hem fet:S
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Suposem que ets noia... quan diuen que les noies es corren es refereixen a que han tingut un orgasme, no a que ejaculen com els nois. Un cop tenim això clar... el primer que has de fer per saber si has tingut un orgasme és saber com és un orgasme teu!
Coneix-te primer i així després podràs indicar a la teva parella com t'agrada que t'estimuli la zona del clítoris, ja que, és molt i molt i molt difícil trobar una dona/noia que arribi a l'orgasme NOMÉS amb la penetració. Les terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior i no a l'interior i amb la penetració s'estimula l'interior...!
Per arribar a l'orgasme el millor és estimular el clítoris, ja que la única funció que té és la de produir plaer!
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat