Sang
Hola! Mira es que fa dies que estic preocupada ja que últimament cada vegada que el meu nòvio em fica els dits em surt molta sang. Ja ho hem fet unes quantes vegades i normalment no me'n surt, tot i que algun cop una miqueta... Estic espantada, ja que buscant per internet he vist que pot ser alguna cosa greu.. No se que fer. Si em donessis algun consell o indicació t'estaria molt agraïda. Moltes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que quan ens passen coses com el que tu expliques el millor és anar al metge, ja que és la persona que ho pot avaluar millor. A vegades mirar per Internet només fa que espantar-nos i que ens confongui més, per això l'ideal és consultar un professional.
La sang que dius que et surt al ficar els dits pot ser deguda a diferents motius, no tots són greus. Per exemple, potser tens una ferideta i ell amb les puntes dels dits fa que surti sang i mai acabi de cicatritzar (és molt més difícil a l'interior de la vagina que a la pell del cos).
Se que mai és fàcil anar al metge per aquests temes, però recordem que quan tenim relacions sexuals també hem de ser responsables i ser capaços de consultar a qui es dedica a això! :) Si tens algun ginecòleg/a habitual, et podrà explicar les possibles causes de la sang que surt al ficar els dits.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat