Tinc 15 anys i no se si es normal
Hola. Tinc 15 anys i no se si es normal que en masturbó una 4 cops al día. Tinc con la necessitat de fer-ho. Quan les meved Amigues parlen de si es toquen o no totes diuen que no i lis fa fàstic i coses d'aquestes.. I a mi em fa vergonya dir que si. No se que fer amb el tema de la masturbaciones pot ser tinc alguna obsessió. Vosaltres que creieu? Ajudeu-me
Anissa Ouali

Hola Lauri!!
La masturbació ens ajuda a conèixer quines parts del nostre cos ens agraden, ens exciten més i percebre les sensacions. Si t’animes a parlar-ho amb les teves amigues podeu començar per definir que és (no és introduir dits, ja que les parts més sensibles estan per fora, per exemple el clítoris).
Moltes noies es masturben però no ho diuen per vergonya, així que no és res negatiu fer-ho o parlar-ho.
Sobre fer-ho moltes vegades al dia, fixa’t si ho fas perquè estàs molt nerviosa, angoixada o avorrida. Si és així, sobretot angoixada o nerviosa, primer seria important saber que et preocupa o angoixa, ja que això no és masturbació, i possiblement la masturbació ajuda a desconnectar. També quan descobrim una cosa que ens agrada, és agradable i excita, és inevitable que tinguem més ganes de tocar i conèixer.
Espero haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali