COSES DE LA REGLA
Hola, primer de tot gracies per respondre'm
quan em ve la regla, em ve molt abundant, es a dir que el cau moltissima sang i es molt incomode, la meva primera pregunta es si saps d'alguna cosa per fer que em baixi menys o algo.
La segona i mes important, es que quan em baixa tanta sang, quan em vaig a cambiar de compresa, veig com unes gotes o coaguls diriem que espesses i de color vermell fort que les pots agafar, no se el que es i a vegades son bastant grans, si em pogesis dir que es i peruque surt o informacio sobre aixo, t'ho agriria motl
gracies
Anissa Ouali

Hola Clown!!
La menstruació pot ser més abundant en unes noies i en d'altres no. al llarg de les primeres regles és important fer revisions amb el metge per veure que tot va bé, encara que no hi hagi cap problema. Si t'animes a anar comenta-li que la teva regla és molt abundant.
Sobre els coàguls o gotes, pot ser per exemple, sang coagulada o teixit endometrial. Això no te perquè ser res dolent ja que és normal durant el procés de la regla expulsar aquest teixit. Tot i així, el més important , com et comentava abans, és fer una visita al ginecòleg i consultar-li.
Com veus no et puc donar una resposta clara, ja que per assegurar que tot va bé, es important consultar amb el metge!
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali