Primera vegada ajudaa
Hola! Tinc alguns dubtes sobre la primera vegada... A veure jo mai me posat cap tampax perque em feia mal pero aixo vol dir que llavors em fara mes mal quan ho faci?? I si no mentra??? I una altra cosa jo a vegades em sento preparada quan estic amb el meu novio pero pot ser masa dora si tinc 16 anys? Ja se que el que compta es com estas amb ell pero tinc por del que pugui pensar la gent si sassenenta, em considerarien una guarra???
Gracied
Anissa Ouali

Hola!!!
És normal que hi hagin mil dubtes sobre la primera vegada i potser abans de fer-ho hauries d'aprendre una mica més sobre la teva pròpia sexualitat i la sexualitat femenina, com són els genitals femenins, etc... La penetració és quelcom que tenim instintiu, per tant, fer-ho el teu cos en sap. L'altre cosa és que psicològicament estiguis preparat, si tens "por" com tu dius, el sexe no podrà ser divertit i plaent com t'agradaria que fos. Si en aquest moments no ets sents preparada, no tingueu pressa!
Sobre el que pugui dir la gent, com tu dius el mes important sou vosaltres i que sigui un moment que els dos decidiu fer-ho. Això no vol dir ser una guarra, los noies també tenen dret a viure la seva sexualitat lliurement i no preocupar-se del que diguin els demés.
Espero haver-te ajudat! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali