Lesbiana?
Hola adolescents!
L'altre dia, despres d'una festa, ens vam quedar a dormir unes quantes a casa d'una amiga. Jo vaig dormir amb una de les meves millor amigues (que es lesbiana) i amb la qual, des de fa un temps, tinc dubtes sobre els meus sentiments cap a ella.
Vam estar tota la nit abraçades i molt juntes, i ella a vegades em posava la ma per dins la samarreta (a la panxa o a la esquena). Jo cada vegada que la mirava em venien unes ganes bojes de fer-li un peto, però tothom em te "classificada" com a hetero, i ni jo sé què és el que sento.
La resta de vegades que hem dormit juntes sempre acabem abraçades, pero mai havia sentit tanta tensio sexual entre nosaltres com aquella nit.
El dia seguent, em va explicar que havia tingut un "somni humit" amb mi, però sempre que parlem sobre coses d'aquest tema amb ella ho diem mig en broma.
M'agradaria saber que és el que sent ella realment ella per mi i, sobretot el que sento jo per ella, pero em fa molta por i vergonya parlar-ho, ja que es una fantastica amiga i no tinc GENS de ganes de perdre-la.
QUE FAIG?:/
Anissa Ouali

Hola Marinina!
Primer de tot, lesbi, gay, hetero, bi... no es defineix per les persones amb el que t'excita o amb les persones amb qui podríem tenir relacions! Es defineix per de qui t'enamores, amb qui vols mantenir una relació de parella estable, amb compromís, intimitat i passió. No has de tenir pressa per definir-te o posar-te una etiqueta encara, espera un temps i poc a poc t'aniràs definint.
Sobre el que estàs sentint amb la teva amiga, ella et parla del seus somnis humits, potser també podries parlar-li d'aquesta sensació que a vegades has tingut. Sembla que teniu una relació de molta confiança i parlar sobre això no hauria de perquè desfer aquesta amistat. No ha de ser vergonyós, és una sensació que has tingut i a vegades el donar-li més voltes és realment el que espanta. Tot i així, si no trobés el moment donat temps, mica en mica i quan et sentis a gust per parlar-ho li comentes.
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali