Protegir amiga (gelosia)
Bon dia:)
Fa una setmana aproximadament, una de les meves millors amigues va començar a tontejar amb el noi del que fa uns mesos vaig estar enamorada (Havia estat més d'un any enamorada d'ell). Fa uns dies la meva amiga va quedar amb ell i es van liar. El dia següent ella em va explicar tots els detalls, i sincerament vaig sentir bastanta gelosia.
Però ara aquesta amiga s'està començant a pillar per ell, i no vull que li faci mal, perquè sé (i tothom ho sap) que el noi sempre està anant de flor en flor, i que li importa ven poc el que senten els altres.
El que passa és que, com sap que vaig estar una mica gelosa d'ella, sempre que li recomano que l'oblidi es pensa que es per això, quan no és veritat.
No sé què fer ni com protegir-la. Ajuda siusplau:((
Anissa Ouali

Hola Marinina!
És normal que en algun moment hagis sentit aquests gelós, ja que tu també vas tenir sentiments cap a aquest noi.
La teva amiga sap com va ser per tu, i segurament també sap que el noi en altres ocasions ha anat de flor en flor. A vegades per molt que li digui, ella ho ha de viure per si mateixa. el més important i possiblement el millor que podem fer, és estar al seu costat en els bons i mals moments. Així realment l'ajudaràs, ja que no pots protegir-la.
Un petonas enorme!! I gràcies per la teva consulta, és important veure que les amigues estimen i es preocupen!
Anissa Ouali, @AniOuali