com ho soluciono o ho dic
Bon Dia,
jo vaig descubrir a 5e de primaria q m'agradaven les noies, a 2n d'eso em vaig pengar per una amiga, amb la qual tenia molta confiança, el problema es q li vaig dir q em molava a 4t, quan ella ja tenia novio.
ara despres de 3 anys (dese 4t d'eso) encara m'agrada, ella no te novio, pero nose si dir-li i que em digi que no o aguantar-me i fer com si res i callar-me per sempre.
IESP

Hola Mari7!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
La veritat és que fa pena quan algú que ens agrada no sent el mateix per nosaltres... Però tu mateixa ho has dit: té novio. Això vol dir que probablement és heterosexual (al menys, per ara) i que ja està enamorada d'algú.
Potser és moment de passar pàgina, i aprofitar per conèixer a altres persones, no creus? Segur que pots enamorar-te d'algú que senti el mateix que tu (o semblant), però per això hauràs de fer un "punt i apart" amb el que sents per aquesta noia.
Sobretot, alegra't del que has estat capaç de sentit per ella, i estigues orgullosa per aquella vegada que vas expressar els teus snetiments: això no és gens fàcil!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat