Preservatius de sabors
Hola! Tinc un dubte, és veritat que els preservatius de sabors son més insegurs, o sigui, que es trenquen amb facilitat? Esque ahir vaig anar a comprar uns normals però no quedaven, llavors vaig comprar uns de sabors perquè vaig pensar que seria el mateix però em van dir unes amigues que creuen que no.
IESP

Hola Anooonima!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que són igual d'eficaços els preservatius de sabors que els que no tenen cap sabor! Tots els preservatius passen per controls de qualitat, ja que és molt important que es trobin en bones condicions un cop surten de la fàbrica. Quan s'espatllen (i es trenquen) sol ser per la tempertaura del lloc on s'ha guardat (si és molt humit o fa molta calor), per les condicions (si estan dins una cartera o a la butxaca dels pantalons) o per obrir-lo malament (per exemple, si l'obrim amb la boca es pot fer un petit forat amb les dents).
Si es guarda i s'obre bé, l'eficacia del preservatiu és molt alta! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat