postures mes comunes
Hola! tinc 14 anys i encara soc verge, no crec que trigui gaire en perdre la virginitat, hem podríeu donar consells per fer postures que siguin còmodes? I per altra banda, tinc una mica de por perquè crec que hem farà mal... que puc fer perquè no hem fagi tan de mal el primer cop? Gràcies:)
IESP

Hola Lauureta19!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si tens pors i dubtes, vols dir que ja és moment de tenir la primera relació amb penetració? Pensa que no cal córrer, i que és millor experimentar a poc a poc :)
Pensa que respecte al mal, és important que estiguis ben excitada i mentalment preparada (és a dir, estar d'acord amb allò que estàs fent), així la vagina estarà més "receptiva" i la musculatura relaxada. Amb el temps, aniràs aprenent quines postures et van millor i quines no tant, però recorda que les relacions sexuals NO han de fer mal!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat