""PER QUÈ?""
Hooooola!
Mira, m'agradaria saber per què els nois són tan creguts amb el tema del penis o que és pensen que són la gran màquina al llit... Si hem pots respondre em llevaries un dubte del damunt... Porto moltíssim temps intentant averiguar perquè són uns creguts.
La veritat és que m'agrada un noi, però és molt cregut.. i això és el que li falla, En fi, si hem pots respondre m'ajudaries molt:) Merci!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La veritat és els nois, per qüestions culturals, solen donar molt importància al seu penis... Però això també suposa un problema per ells, ja que la mesura d'aquest no és gens important per satisfer a una noia! El plaer de les noies es troba FORA de la vagina (sobretot al clítoris), així que molts es triben que quan tenne relacions sexuals amb penetració, la noia no gaudiex com creien.
També pensa que aquesta actitud de "machote" solen tenir-la més en grup que no pas quan estan sols! I també hi ha molts nois avui dia que ja han descobert que aquest paper no els ajuda gens a sentir-se bé (ha de mostrar-se sempre forts, decidits, sense dubtes, etc) o a conèixer a la persona que els agrada!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat