Pes.
Hola! Bé, el meu problema no és gaire gros, però des dels 7 o 8 anys que menjo (ara ja no tant) molt. El cas és que vull aprimar-me i no sé com fer-ho, ja que he provat de fer dieta i esport però no sé com m'ho faig que sempre acabo deixant-ho. M'agradaria que em donéssiu consell sobre què puc fer i com puc fer per no deixar-ho.
Sara Bujalance

Hola BelieberAnònima! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fes esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent això no caldrà que facis res més. El que sí és molt important és que ho converteixis en hàbits, menjar bé i fer esport un parell de cops no serveix de gaire, per a recollir resultats és imprescindibles que menjar equilibrat i fer esport siguin hàbits! A vegades costa canviar els hàbits però val la pena fer un esforç per aconseguir-ho. Pel que fa a l'esport, busca un que t'agradi, si t'agrada estaràs motivada per practicar-ho, t'ho passaràs bé i es convertirà en un hàbit sense que te n'adonis. Un petó molt gran!!