8-11-14 18-04 SEXE
Hola, soc una noia de 17 anys i m'agradaria saber com puc saberr si a l'hora de fer l'amor amb el meu nòvio m'he corregut o no? i com ho puc saber? i com son els orgasmes de les noies? com se si tinc un orgaseme o no?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Un orgasme és una sensació molt subjetiva, però en general, les noies el defineixen com una sensació plaentera per tot el cos, unes pessigolles agradables a la zona dels genitals, i posteriorment una sensació de relax. A més, els pómuls es poden posa vermells i als músculs de l'entrada de la vagina es noten unes petites contraccions.
Recorda també que l'òrgan més erògen i sensible de les noies és el CLÍTORIS, que es troba a la part externa dels genitals, on s'uneixen els llavis (pots agafar un mirallet per localitzar-lo!)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat