ESTIC FETA UN EMBOLIC
M'agrada un noi, bé... m'encanta. Va a la meva classe, parlem cada dia per whatsapp, cada dia! normalment m'obre ell, tontejem moltissim, i trobo que cada cop m'enamora més.
Hi ha un problema, té novia, fa com dos mesos que esta amb la novia, i sembla que estan bé. Però es que m'agrada, m'agrada molt, i noies que el coneixen em diuen que acabarem junts, que el coneixen bé, que si m'obre cada dia, ens sentem junt a classe, no parem de parlar mai.. a ell li encanta parlar amb mi, m'ho explica tot...
Nose que fer.. no li vull dir que m'agrada, no vull que em deixi de parlar, o que canvii el que tenim, osigui que vagi a pitjor... que puc fer?
IESP

Hola Berta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És normal que et faci por dir el que sents per si la situació canvia... Però pensa fins quan temps creus que podràs aguantar així! Si t'agrada tant, i saps que té novia, no t'estàs exposant a passar-ho malament?
Està clar que ell haurà de decidir què fer, ja que no pot estar "jugant a dos bandes", ja que la novia tampoc es mereix que li menteixi, oi? Segur que deu tenir dubtes i no sap què fer, però en temes d'amor a vegades hem de de ser valents i prendre decisions!
Potser ha arribat el moment de parlar d'axiò amb ell, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat