No se si dir la veritat...
Hola, tinc un GRAN dubte!!! Hi ha moltes vegades la meva millor amiga i jo comentem el tema "masturbació" ella diu que no ho ha fet mai, de fet mai de les meves amigues ho ha fet (o aixo diuen), jo si que ho he fet i vull dir-li a ella però no sé quina impresió li puc causar...Li dic? Quin percentatge de noies es masturba? AJUDA!
Anissa Ouali

Hola Ladybee3659!!!
Si et sents còmode i vols explicar-li endavant!! Moltes noies és masturben però no et podem dir un percentatge perquè moltes d'aquestes no ho diuen! per vergonya, per por al que puguin pensar les amigues,... però has de saber que masturbar-se no és negatiu, tot el contrari, la masturbació és l'eina per conèixer el propi cos, que agrada, que no, les zones més excitants, etc...
Així que si t'animes a explicar-li a la teva amiga aprofiteu per parlar del tema, del que significa etc... no podem esbrinar quina serà la impressió de la teva amiga, però potser ella també te dubtes però com ningú en parla...
un petonas, i ja ens explicaràs si li diràs o no ;)!
Anissa Ouali, @AniOuali