CUIXES
Hola! Abans menjava molt malament i bueno vaig decidir començar a menjar millor per aprimar-me i això, i bueno, crec que ho estic fent molt bé ja que m' he aprimat 5 kilos. El que passa es que el que volia aprimar eren les cuixes i se ma aprimat el cul, i encara sem veuen mes grans. Que puc fer per aprimar les cuixes? Un petonas des de Mallorca ! <3
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte en tot el cos en general és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses les cames. Recorda, per una altra banda, que el cos natural d'una dona implica tenir les cuixes més amples, igual que els nois, pel fet de ser nois, tenen l'esquena més ampla. Vigila amb aquesta dieta que fas! No facis dietes per aprimar sense control mèdic perquè podries arribar a tenir problemes de salut! Menja de tot, equilibrat i fes esport, amb això ja n'hi ha prou. Un petó molt gran mallorquina!! :-)