ajuda
Hola, be em fa vergonya parlar d'aquests temes pero necessito algun consell; em fa olor allà a baix molt sovint inclus al poc temps de duxarme. Que faig?
Mersi.
Anissa Ouali

Hola Moongirl22!!
L'olor del genitals és normal, aquest esta relacionat per exemple amb l'alimentació, o en el cas de les noies quan ha de venir la menstruació o amb els canvis que és produeixen a la pubertat. Has notat canvi en l'olor dels teus genitals? si és així, aquest olor, et resulta desagradable? si és així, l'ideal és fer-li una visita al metge, però no t'has d'espantar pot ser completament normal, però així sortim de dubtes! En ocasions, l'olor també pot estar relacionat amb alguna infecció però això no ho podem confirmar sense la visita al metge.
No t'ha de fer vergonya, ja que els metges estan molt acostumats a aquestes consultes!
Un petonas enorme!
Anissa Ouali, @AniOuali